Re: Solární waterproof powerbanka - fake

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Duben 20 09:20:33 CEST 2017

Priznam se, ze ac clovek, ktery hromadu veci dela svepomoci, tak zrovna
solarni panel bych si teda sam neskladal. Na ebay je tech panelu neskutecna
sila v ruznych provedenich a v cenach kolem 400Kc za 10W. Zalezi jen jake
mate pozadavky a kolik se vam toho chce nosit.

Nicmene co se tyka pripojeni na baterie tam bych teda sel urcite cestou
MPPT regulatoru. Zvlast v tom mobilnim provedeni je treba setrit kazdou Wh
a je rozdil, jestli muzete nabijet i pri difuznim svetle a nebo jen kdyz
prazi Slunce.

RV