Cim mazat chrcici potenciometr

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Úterý Duben 18 23:50:25 CEST 2017

Zdravim,

resim hloupost - na zesiku chrasti potenciometr. a kolegovi to dela to same.
rikam mu, kup si Kontox (overeno lety - ale cca 30 let nazad).
Jenomze jednak asi spatne hledam - k sehnani neni.
Tak jsem hledal nahradu, tak doporucuji Deoxit (ted vynecham takove
chytre rady jako WD40, nebo Diavu).

jenomze ta cena - no nevim, pro jeden, dva potaky mi to prijde jako
docela overkill.

co se tak dnes bezne pouziva na podobne hlouposti?
neco, co vydrzi 'dele nez tyden' a nezruinuje rodinny rozpocet

Diky za nakopnuti

PS: vymena potaku by u mne mozna byla (stejne k tomu dojde), ale kolega
ma nejake historicke JVC, tam jsem si nejsem jist, jestli sezene neco,
co rozmermi a vlastnostmi sedne. a hlavne chce zachovat co nejvice
originalnich soucastek, jak to jenom pujde

:)

   Sam