Kabely do zeme

ok2mtm ok2mtm na seznam.cz
Úterý Duben 18 20:35:51 CEST 2017

HDPE trubka vydrží opravdu hodně, pokud je to kousek, tak bych nešetřil a
dal dvě, a hlavně, dokud to není zasypané, tak protáhnout alespoň provázek a
konce následně dobře ucpat, aby dovnitř netekla voda nebo se tam nedostával
jinej čurbes. NA zafouknutí provázku, nebo spíš jeho procucnutí, se dá dobře
použít kousek molitanu a vysavač.
Tomáš OK2MTM
PS. firmy co instalují kabely mají dost často krátké zbytky těchto trubek,
co už jim moc k použití nejsou.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Tuesday, April 18, 2017 7:40 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Kabely do zeme

Pokud použijete takové trubky, do jakých se zafukují optické kabely podél
cest, tak ty v hloubce kolem 1/2 metru musí vydržet i přejezd tanků vojsk
Varšavské smlouvy.

Zatím bych nechal jen prázdnou trubku. Jednak vám aspoň nikdo mezitím kabel
neukrade, navíc si určitě časem ještě vzpomenete, co by bylo dobré tam
přidat (další kabel pro signalizaci, osvětlení nebo co já vím co).
A líp se to tahá najednou, než dotahuje dodatečně.

PL