uz asi neumim ani s osciloskopem - Hodinovy strojek pomoc

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Duben 18 20:31:23 CEST 2017

Pro staromilce - v letošním amáru 01/17 a 02/17 vyšel bezvadný článek,
kde autor popisuje, jak fungují ručičkové hodiny a třeba také to, jak je
zapojit do sítě řízené jedněmi matičními hodinami. Jako třeba hodiny na
nádraží (to byla jako nápověda).