Solární waterproof powerbanka - fake

Jan Linhart hw na liny.cz
Úterý Duben 18 19:53:47 CEST 2017

Dobrý den,

     před chvílí jsem narazil na další čínské fake, tak bych rád varoval
osazenstvo konfery.
Bylo mi podezřelé, že se to dobíjí jen kablíkem, ale solárně nee. Po
demontáži mě
čekalo rozčarování v podobě poloosazeného DPS, podivného pospojování a
na jednu
věc bych se potřeboval doptat.
     Posvítil jsem na odpojený solár a naměřil naprázdno zhruba 2V a na
krátko cirka
2mA. Místo (dnes) chybějícího slunce jsem na to šajnoval takovou lepší
baterkou.
Naměřil jsem nějakým způsobem adekvátní hodnoty nebo je i ten solární
článek k ničemu?
     Původní záměr byl mít doma něco, čím bych nezávisle na světě
kdykoliv dobil mobil.
Může takováto powerbanka, pokud by nebyla fake, naplnit mé očekávání
nebo mám vzdát
nákup a ubastlit něco vlastního?

odkaz na fotodokumentaci: http://178.77.232.105:8901/solar

Díky