Re: ARM - reentrantní vstup to IRQ rutiny

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Duben 18 19:45:23 CEST 2017

Ano, taky jsem si říkal, že v "díře" by to mohlo fungovat. Ale STM32F4 to má
natlačeno plně.
Použití vektoru nevyužité periferie je funkčně super, kdyby se daly vektory
přidat, tak by to bylo jen maličko elegantnější.

Děkuji oběma, kteří jste mi přispěli svým know-how.
Značně to rozšířilo mé obzory v oblasti IRQ na Cortexech M.
Takže svět je ještě víc růžový a zlatý než dřív.   :-)

PL