Kabely do zeme

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Duben 18 19:39:38 CEST 2017

Pokud použijete takové trubky, do jakých se zafukují optické kabely
podél cest,
tak ty v hloubce kolem 1/2 metru musí vydržet i přejezd tanků vojsk
Varšavské
smlouvy.

Zatím bych nechal jen prázdnou trubku. Jednak vám aspoň nikdo mezitím
kabel neukrade, navíc si určitě časem ještě vzpomenete, co by bylo dobré
tam přidat (další kabel pro signalizaci, osvětlení nebo co já vím co).
A líp se to tahá najednou, než dotahuje dodatečně.

PL