uz asi neumim ani s osciloskopem - Hodinovy strojek pomoc

Martin Locker locker na vosrk.cz
Úterý Duben 18 13:16:26 CEST 2017

Zdravím,

nějaký podobný hodinový strojek jsem kdysi taky oživoval (tedy připojoval k arduinu). A u něho se musela měnit polarita impulsů
(jeden +- a druhý -+). Takže ve výsledku na každém drátu byly impulzy s periodou 2s, tj. 0,5Hz, vzájemně posunuté o 1s.

Martin