teplotny koeficient rezistorov

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Duben 18 00:42:11 CEST 2017

Pri beznom zmerani noveho elytu s tym zle pajcnutym receptom bude zrejme
tiez ESR podla specifikacie.

Ale namiesto planeho placania som znova guglil. Kupodivu maju jeden
relevantny US patent na tenkovrstvove rezistory, 6365483, aj ked ten je
jednak dost stary, druhak jeho podstatou je zlacnenie vyroby
tenkovrstvovych odporov pouzitim lacnejsich hrubovrstvovych resp.
DPS-podobnych technologii namiesto mikroelektronike-podobnych. Ergo
nepojednava o teplotnom koeficiente, naopak spomina co najsirsi rozsah
materialov. Tie teplotne koeficienty su ocividne otazkou materialov a
velmi konkretnych technologickych parametrov, a to zda sa nie je vec, co
by niekto bol ochotny patentovat, radsej to uplne konvencne taja.
Mimochodom, najdi jeden rozdiel medzi DS ktory je u TME a DS u vyrobcu.
Ktovie preco ten rozdiel vznikol.

Na druhej strane, namatkovo,
http://www.mouser.sk/Passive-Components/Resistors/Film-Resistors/Thin-Film-Resistors-SMD/_/N-7gz44?P=1yzv6m0Z1yzrmx7Z1yzv09oZ1yzrmxcZ1z0wdwsZ1yzrlxyZ1yzmou0Z1yzmq8c&Ns=Pricing|0
su 1k 25ppm/K odpory u Mousera. Susumu mi nic nehovori, ale ak netrvas na
8 centoch na kus a dovolis o par centov vyssiu cenu pri povedzme ehm
stovke, tak tam mas na vyber Ohmite, Yageo, Vishay, KOA, Panasonic,
Bourns. To su firmy ktore maju nejake renome, nech to znamena cokolvek. On
nejaky Yageo sa najde aj v Tvojej oblubenej drogerii
http://www.tme.eu/sk/details/rt0805brd071k/presne-rezistory-smd-0805/yageo/rt0805brd071kl/

wek