Re: ARM - reentrantní vstup to IRQ rutiny

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Duben 17 21:15:22 CEST 2017

Určitě bych pro začátek použil to EXTI, pak to můžete vyzkoušet i s tou
fintou. To, že mi to na nějakém typu náhodou chodí ještě neznamená, že
to musí chodit všude. Čerti vědí jak si výrobci upravují ta jádra k
obrazu svému. A pak musíte doplnit tabulku vektorů a po létech až to
budete muset nějak upravovat, bude problém vzpomenout si proč je tam
taková divná věc. A volných periferií vždy zbude dost. To byl spíš
takový pokus, co si to dá líbit.

Mrazík