Re: ARM - reentrantní vstup to IRQ rutiny

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Duben 17 20:49:27 CEST 2017

No já jsem zase tak moc nehledal, jen jsem potřeboval dostat "odloženou"
část zpracování z main() a tohle funguje. Dokonce je možné použít přes
NVIC i přerušení, které v daném procesoru nemá daný vektor obsazen
nějakou periferií.

Mrazík