Mosfet TO220 - 50A

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Duben 17 17:29:13 CEST 2017

Jak jste dosel k tem 180W? Ten mosfet slouzi jako odpojovac - tedy je
trvale sepnuty a az v pripade, ze hrozi poskozeni baterie tak vypne.

priznam se, ze vlastne netusim proc je to tak malo...mam tu treba mosfet
IRFB7734PBF, ktery ma v DS toto:

http://www.cncnet.info/galery/mosfet.gif

pritom ma Rdson cca 3mR

RV