nabijaci cip pre li-ion akumulator

Pondělí Duben 17 14:27:27 CEST 2017

On 17 Apr 2017 at 10:27, Pavel Hudecek wrote:
> Jediné co 100% vadí je skladování v plně nabitém stavu.

Tohle mi uz delsi dobu vrta hlavou. Proc?

(na rade mist jsem videl psane, ze se Li-xxx maji skladovat nabite na 40%, 50%
apod., ale nikde jsem nenasel vysvetleni. Pouze konstatovani, ze to ma byt tak a ne
jinak.)

Dale, mam dojem, ze rada zdroju prebira moudra z jinych zdroju a pritom volne
zamenuje Li-ion a Li-Pol. Je to opravdu pro zachazeni s nimi jedno nebo prebiraci
mouder jen nerozlisuji, protoze "lithium jako lithium"?

D.O.