teplotny koeficient rezistorov

balu balu na k-net.fr
Pondělí Duben 17 12:29:51 CEST 2017

ano, presne tak. Mam otvoreny katalog, v ktorom si mozem vybrat 107
druhov 1k rezistorov, 152 druhov 10k rezistorov atd.

Otazka bola naozaj vseobecna. Keby sme uvazovali, ze si z toho katalogu
vyberiem suciastky z jednej typovej rady jedneho vyrobcu, aka moze byt
sanca (niekto musi mat prakticke skusenosti), ze by mohli byt teplotne
charakteristiky podobne. Je to naozaj na diskusiu, ziadne konkretne
udaje nemam.