nabijaci cip pre li-ion akumulator

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Sobota Duben 15 19:50:38 CEST 2017

Male upozornenie. Rovnkako ako u inych obvodov/modulov z ciny, je trochu
problem. Tazko povedat, ktory je original. Fake obvody maju reportovane, ze
neukoncia nabijanie pri spravnej urovni. Co je pre baterie fatalne. To je
aj dovod, preco tie moje moduly zatial lezia ladom - nebol cas ich odmerat.
Staci dat vyhladat TP4056 fake.
http://jimlaurwilliams.org/wordpress/?p=4731
http://blog.koepi.info/2015/05/beware-of-fakecloned-tp4056-liion.html
Takze pred pouzitim pomerat, ci funguju dobre.

Slavo T.