seriove data cez bluetooth do pocitaca

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Duben 15 17:34:27 CEST 2017

Tak já tohle docela používám. Nejlevnější BT modul z Aliexpressu, v PC
miniaturní
USB BT modul, a zatím jsem při normálním provozu neměl problém.
Při různých testech (neustále vyp/zap, chaotické otevirání/zavírání
portu) se mi
velmi zřídka stalo, že jsem musel ten BT modul na straně jednochipu vypnout
a zapnout, protože jinak si stále myslel, že má otevřené spojení, ale neměl.
Ale to bylo skutečně za extrémních podmínek.

Na PC jako protikus pak oblíbené Putty, na Androidu nějaký sériový terminál,
který má navíc podporu pro párování (Bluetooth Terminal HC-05).

Takže moje zkušenost je takové, že je s tím skoro míň problémů než s
drátovým
připojením. Komunikuji buď 115200, nebo 460800 bps (některé jednochipy, ke
kterým to mám připojené na druhé straně víc neumí, např. ADuCM360).

PL