seriove data cez bluetooth do pocitaca

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Sobota Duben 15 15:41:53 CEST 2017

DD, ano, ze strany PC je to bez problemu a tvari se to (jeli to bezny modul
s SPP) jako seriovy port.
Je treba si trochu vice vsimat integrity dat (vypadek signalu muze vest k
nahodne ztate dat) a obdobne jako u usb2rs232 prevodniku neni moc kontrola
co se tyka casovani.
Ze strany BT modulu je obvykle treba trosku vice prace a minimalne jednou
modul pomoci AT prikazu nastavit kam a jak se ma pripojovat a toto
nastaveni do modulu ulozit. TM.