Převod časů unixtimestamp a picoC

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Duben 13 00:40:30 CEST 2017

ADJUSTMENT_SECONDS k Vami stanovenemu datumu a casu sedi. Spravne by ste
ale mali pouzit 01.01.2009 00:00:00, t.j. cislo o 1 zvysit.

Unix timestamp neriesi priestupne sekundy. Je to tak uvedene na Wiki, na
strankach venovanych Unixu, pocitaju tak tie spominane online kalkulacky
a mozte si to spocitat aj sam pre nejaky lahko overitelny datum/cas.
Napr. pre ten 01.01.2009 00:00:00:
((2009-1970)*365 + 10) * 24 * 3600 = 1230768000
+10 je pocet priestupnych dni (rokov) v danom obdobi

Neviem dovod Vasho 100s rozdielu...

miro