Re: Galvanicke oddeleni USB3

istrasil na centrum.cz istrasil na centrum.cz
Středa Duben 12 22:44:21 CEST 2017

Gb ethernet je málo - 250 Mbps / pár (125 MHz symbolová rychlost), používají se čtyři páry a oba duplexně.
USB3 má dva páry, jeden tam, druhý zpět, každý 5 Gbps.
To už je jednodušší ta data hned na Gb ethernet přenést, ale asi by ani nestíhal...

Ivo