Převod časů unixtimestamp a picoC

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Středa Duben 12 19:55:13 CEST 2017

To už se mi vymstilo. Po nějaké době to začalo vycházet o den jinak.
Ano, nepočítalo se s přestupným rokem. A chybná implementace v místě,
kde to nešlo opravit. Naštěstí existovala úplně jiná metoda, jak dojít k
cíli. A to šlo o .NET, který používá o mnoho řádů více programátorů než
PicoC a je tím pádem je mnohem více otestovaný.

L.