vratek/stavebni vytah - oprava ?

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Středa Duben 12 19:46:38 CEST 2017

tak kdyz vratek vypnu ze zasuvky, tak pri sepnuti, abych kondik vybil a mohl se v tom vrtat, tak celkem slusne ve vratku cvakne, asi ta brzda.
t.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Wednesday, April 12, 2017 7:44 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: vratek/stavebni vytah - oprava ?

Podle vnějších projevů (sám se nerozjede, když mu pomůžete tak už jede) bych to rozhodně tipoval na ten rozběhový kondenzátor.
Když má přiměřenou kapacitu, tak může mít třeba velký sériový odpor.
Pokud to nemáte čím změřit nebo pokusně nahradit, tak bych asi udělal pokus třeba se žárovkou - když je nabitý na těch 400V, tak co udělá při vybíjení třeba do nějaké silnější žárovky (pokud ho nechcete rovnou trápit vybitím do zkratu).

PL