vratek/stavebni vytah - oprava ?

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Středa Duben 12 19:06:07 CEST 2017

V ovladaci byva dvojity kondenzator na rozbeh motora. Premerajte ho na zvod
a kapacity. Jedna kapacita je na smer hore a jedna na smer dolu. Moj je
aktualne 20 km, schema pri nom, dostanem sa k nemu v nedelu.
Pozrite archiv konfery asi 2 tyzdne pytal som sa na vypocet kondenzatorov k
motorom. Ja som mal 44uF a 8uF a tusim je 400/800kg.
Niekto mi doplnil z mensieho mensie kapacity, ale pomery  boli zachovane.

Motor ma 2  vinutia, pri motore je koncak na pretocenie haku do navijaku,
niekedy aj 2 na opacny smer. Ovladac byva dvojite tlacitko s vypnutou
strednou polohou a v niektorych pripadoch aj cerveny hribik total stop.
Ovladacie tlacitko pripinalo fazu na vinutie a zaroven druhym kontaktom
prislusnu kapacitu na druhe.

V krabicke krytu svorkovnice motora byva vlepena schema casti pri motore a
v obladaci druha.

Motor sa bez kondenzatora neroztoci.
Zacal by som hladat tam. Niektore rozbehove C maju po dlhsom pouzivani
snahu dostat svoje polepy k vyvodom a zostane priesvitna paska ako
dielektrikum - stracaju kapacitu (vyrazne).
Napr. V ponornych cerpadlach a pod.

Dodo

Dňa 12. 4. 2017 18:48 používateľ "Kubat Tomas" <tomas.kubat na comap.cz>
napísal: