Povinny back door do vsech radiovych zarizeni uvadenych na trh

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Středa Duben 12 16:06:26 CEST 2017

Tak ted nevim jestli tu neni nikdo kdo uvadi na trh zarizeni s bezdratovou komunikaci nebo to nikoho nezajima. Ja ted jedno zarizeni pripravuji a ohledne noveho narizeni a zejmena tohoto bodu prislusne urady a instituce mlci jak hrob. Prchlik z CMI nekam docasne prchnul a nemuzu nic konkretniho zjistit. Nepodstupoval to uz letos nekdo? Navic k tomu nenni zadny provadeci predpis, nebo ho nemuzu najit.

A taky me trochu desi ze v budoucnu pomoci nejakeho "technickeho" zakona, ktereho si nikdo nevsimne, bude vse pripravene pro smirovani prakticky vseho v EU jelikoz dnes ma vetsina spotrebni elektroniky nejakou bezdratovou komunikaci. Veskere nove zarizeni od 2017 maji mit povinny back door a instalaci sledovaciho software do mobilu, tabletu, pocitacu, wifi routeru ci televizi nebude branit vubec nic. Ja vim, ze je to ted malo pravdepodobne, ale on se casem nejaky politik ci strana, ktery(a) toho radne vyuzije.