Routre podporujuce WoL

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Duben 12 10:25:12 CEST 2017

Před pár léty jsem udělal s WoL zajímavou zkušenost. Zkusil jsem to v PC
BIOSu nastavit, napsal jsem si prográmek a probouzel PC z notebooku. No
a po čase jsem na to samo sebou zapomněl a pak jsem se divil, že se mi
PC probouzí skoro pravidelně kolem třetí hodiny odpoledne. Naštěstí jsem
si na své někdejší pokusy vzpomněl, WoL v BIOSu vypnul a byl pokoj.
Ale dodneška nemám uspokojivé vysvětlení proč se vlastně to PC
probouzelo. Zřejmě právě ta motyka střílela.

Mrazík