RE: [OT] Trvale žhnoucí světlo v ledničce

michal.grunt na gmail.com michal.grunt na gmail.com
Úterý Duben 11 21:55:05 CEST 2017

Jednou u me byl servisak, protože jsem si stěžoval ze je lednice hlucna coz označil za normální a „by design“… a mluvil o tom ze je v lednici ventilátor, který občas vyzene trochu chladneho vzduchu z mrazaku do chladiciho boxu takže tam žádný složitý reseni s dvěma okruhy asi nebude…

Od: Jindrich Fucik
Odesláno:úterý 11. dubna 2017 21:35
Komu: HW-news
Předmět: Re: [OT] Trvale žhnoucí světlo v ledničce

Dne 11.4.2017 v 7:09 Petr Simek napsal(a):

> Vypada to ze v prostredi s nizkou teplotou muze dojit k tomu ze lednicka
> kde je termostat neztraci tolik chladu takze malo spina kompresor.
> Mrazak ale ztraci porad dost takze muze dojit ke zvysovani teploty
> v marazaku nad povolenou mez - zjevne mrazak nema vlastni termostat.
> Workaround je prihrivat zarovkou termostat v lednici aby kompresor
> casteji spinal. Jak mazane..

jak to tak čtu, tak mám pocit, že jsem si myslel, že jednomotorové
ledničky mají nějaký trojcestný ventil, který přesouvá chladivo podle
potřeby mezi mrazák a ledničku. Ale někdy na to byla reklama, takže to
asi nemá každá.
A proto chytré hlavičky v sovětském svazu vymysleli, že se místo
správného poměru distribuce chladiva rozsvítí světýlko a tím ohřejí
prostor v lednici na úkor mrazáku.