Galvanicke oddeleni USB3

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Úterý Duben 11 12:47:09 CEST 2017

Trafo pro Gb eth.

PH

-----Původní zpráva-----
From: istrasil na centrum.cz
na USB2 (480 Mbps) reseni jsem nenarazil, ale ani moc nehledal, potrebuju
protahnout 4x HD ready video...

Dovedu si predstavit USB3 - SFP+ - opticky kabel - SFP+ - USB3, asi s
nutnosti nejakeho prekodovani, ale to bychom zvladli. Zda se mi to ale jako
hrozny overkill.

Rad bych nasel prvek - "optoclen" - ktery zvladne tech potrebnych 5 Gbps
misto kombinace SFP+ - optika - SFP+ ... nepotrebuji velke vzdalenosti a rad
bych cele oddeleni nacpal do jedne krabicky. Je to medicinske zarizeni, tj.
galvanicke oddeleni mi narizuji normy a nevyhnu se mu.