UmU6IFNsb3Vwb3bDoSB2cnRhxI1rYSAtIMWZw616ZW7DrSBvdMOhxI1lk

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Duben 11 08:24:36 CEST 2017

Odhnil ten hriadel.
Bol doslova vypadnuty a lezal pod prackou na zemi.
Bubon rozobrat nejde - je zvareny. Vymenit len tu cast s hriadelom nanitovanu
na bubon bez rozobratia nejde - tak som sa na to vybodol.
Okrem toho uz boli vybite tlmice - pracka pri odstredovani "buchala"
Keby som bol vymenil tie loziska pred pol rokom, pracku by som pravdepodobne zachranil
Najmensiu radost z toho mala moja penazenka a najvacsiu moja manzelka :)

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Miroslav Šinko
Sent: Monday, April 10, 2017 5:36 PM
To: HW-news
Subject: Re: UmU6IFNsb3Vwb3bDoSB2cnRhxI1rYSAtIMWZw616ZW7DrSBvdMOhxI1lk

Na tiez cca 10r electroluxke som pred par mesiacmi tie loziska vymenil. Obe stali spolu 44 eur + postovne :-) Su to komplety aj s tymi kruhovymi domcami a novymi guferami. Praca na hodinu. Tak na 2, este som si vyrobil pripravky na otacanie domcami. Kvoli loziskam sa fakt neoplati taku pracku vyhadzovat. Teda neviem, co presne Tebe odhnilo. Z bubna trci kus hriadela a ten bol zdravy. Aj ta cast bubna, ktoru vidno po vymontovani domcov. Nam odhnili len krytky na loziskach a zhrdzaveli gulicky.

miro

Dňa 10. apríla 2017, 16:52, Zuffa Jan <ZuffaJ na cgc.sk> napísal/a: