[OT] Bukvy - Re: [OT] Trvale žhnoucí světlo v ledničce

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Duben 11 00:51:09 CEST 2017

Tiez som si tym presiel, nejakych 9r... Rovnako som zanevrel. Pred casom
som si ale povedal, ze ked som uz tie vedomosti mal (myslim cisto jazyk,
nie zivotopisy basnikov), tak si obcas skusim nieco na webe precitat.
Tak 2-3x do roka sa mi to dari :-) Teraz to zrejme prekonam, lebo minuly
tyzden som si cital v originale o Petrohade. Napr. som nevedel, ze ho
ludovo nazyvaju Piter a nik sa na to nehneva. Ale flame s obyvatelmi
nasho hlavneho mesta nejdem rozduchavat :-)

miro