Sloupová vrtačka - řízení otáček

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Pondělí Duben 10 20:34:39 CEST 2017

taky přidám info k Bosch Maxx 4, koupená v 2001, vloni jsem ji 2x řešil
(tedy po 15 letech, máme dvě děti, tak rodinné praní):
    * vyrazila chránič a pak už po každém zapnutí praní po napuštění
      vody. Vzhledem k tomu, že vyčerpat vodu šlo, jsem zkusmo odpojil
      topné těleso a bylo to ono. Prorezlo. Nové vyšlo na 500 nebo 600.
    * 1/2 roku nato přestal jít motor :-/. Uhlíky byly už krátké. Zase
      jsem našel nějaké náhradní podle rozměrů asi za 50Kč
a teď zas asi 3/4 roku běhá, ťuk, ťuk, snad se zase něco nepo...
--
Zito