UmU6IFNsb3Vwb3bDoSB2cnRhxI1rYSAtIMWZw616ZW7DrSBvdMOhxI1lk

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Duben 10 17:35:42 CEST 2017

Na tiez cca 10r electroluxke som pred par mesiacmi tie loziska
vymenil. Obe stali spolu 44 eur + postovne :-) Su to komplety aj s
tymi kruhovymi domcami a novymi guferami. Praca na hodinu. Tak na 2,
este som si vyrobil pripravky na otacanie domcami. Kvoli loziskam sa
fakt neoplati taku pracku vyhadzovat. Teda neviem, co presne Tebe
odhnilo. Z bubna trci kus hriadela a ten bol zdravy. Aj ta cast bubna,
ktoru vidno po vymontovani domcov. Nam odhnili len krytky na loziskach
a zhrdzaveli gulicky.

miro

Dňa 10. apríla 2017, 16:52, Zuffa Jan <ZuffaJ na cgc.sk> napísal/a: