UmU6IFNsb3Vwb3bDoSB2cnRhxI1rYSAtIMWZw616ZW7DrSBvdMOhxI1lk

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Duben 10 16:35:00 CEST 2017

>Mám jednu pračku uµ cca 25 let. Někdy loni jsem kouknul ze zajímavosti na
>uhlíky, a takhle odhadem bych řekl, µe budou cca v polovině (neznám
>velikost nových uhlíků, proto jen odhad).

To bude asi silne zavisiet od znacky a modelu.

Mame nejaku 10-rocnu Indesit (dnes uz Whirlpool group) - bola vtedy snad ta
najlacnejsia alebo druha najlacnejsia v danom krame - a tohto roku som
menil uhliky bo uz motor vynechaval. Uhliky som kupoval ako akesi uni
spolu aj s plastovym drziakom s roznymi vystupkami a sedelo to do motora
ako uliate, takze zrejme motor bol globalneho povodu aj pred zglobalnenim
samotneho vyrobcu. Perie sa zhruba tak normal.

Aha a vlani som ju liecil na kapacititidu riadiacej dosky... :-)

wek

Daląí informace o konferenci Hw-list