OT: Kamera do auta

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Neděle Duben 9 19:08:16 CEST 2017

A nepouziva nekdo z konference nebo znamych tu kameru integrovanou v
zrcadle ?
Viz:
http://www.ebay.com/itm/7-3G-1080P-Car-DVR-GPS-Android-5-0-Car-Rear-View-Mirror-Monitor-Reverse-Camera-/262835690510?hash=item3d323a5c0e:g:j1MAAOSw44BYNaG1

Ta co jsem pouzival ma primy vstup 12 V, takze nemusim nikde schovavat
adapter.
Aby nekoho nenapadlo rozbit sklo diky kamere, tak v tom zdrcatku se mi
to zda idelani, zrcatka se snad tolik nekradou ;-)
Navic kdybych dal dalsi kameru pod zadni kridlo tak by to bylo dobre i
pri couvani.

LK