elektromery

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Duben 9 16:47:26 CEST 2017

Ano, to zní rozumně.

Jsem velmi rád, že se zde toto téma otevřelo. Zejména v oblasti 3f proudu
jsem měl nejasnosti a zdejší diskuse mi pomohla se v problému zorientovat.
Všechny zde nabyté poznatky shromáždím a na příští schůzi Ekologické
buňku udělám soudruhům přednášku. Jistě je to potěší, protože technické
detaily sice necháváme k řešením nižším živočišným druhům jako technikům
a podobně, ale stejně je dobré se v problematice orientovat.

Jak jsem již naznačil, my se teď oslovujeme "soudruh". Je to takové
důvěrnější
a tak nějak jsme si pak vzájemně bližší.

Čest zelené.
EkoPL