ukazatel typu void to char

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Pátek Duben 7 23:59:18 CEST 2017

Cele je to takhle

unsigned char _eeprom_read(unsigned int AdresaEEPROM);

void _eeprom_read_object(unsigned int ee_addr, void *pObj, unsigned char obj_size) {

    //unsigned char *p = obj_p;

    while (obj_size--) {

        *pObj = (void) _eeprom_read(ee_addr++);

        pObj++;

    }

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Friday, April 07, 2017 9:48 PM
To: HW-news
Subject: Re: ukazatel typu void to char

Hlavně mi teda není jasné, k čemu je potřeba přetypovávat výsledek funkce na void.

PH

From: tomas mainzer <mailto:t.mainzer na gmail.com>

nevim co na to norma (mozna to nejak definuje, rad se poucim), ale prijde mi ze kazdy uhoz v tom radku smrdi prusvihem ;-)

doplneni: tak gcc ma v tom ohledu odchylku od normy C a definuje sizeof(void)==1 se vsemy dusledky pro pointerovou aritmetiku.

Ale pretypovani na (void) mi stale prijde divne. co takto:
*((unsigned char*)(pObj++)) = _eeprom_read(ee_addr++);