elektromery

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Duben 7 23:14:05 CEST 2017

Zdravim,

ono na toto totiz nestaci mit jenom ten SmartMeter, ale je k tomu
potreba i cela infrastruktura na strane dodavatele / dodavatelu.
k pripojnemu bodu je mozne pripojit nejenom elektromer, ale i plynomer,
ci vodomer, nebo zarizeni pro predplacene sluzby, jako treba prubehovy
ohrivac vody (napriklad v motelu ve sprse - preplati se hotove/kartou
nejaka suma a podle te sumy se ohriva voda)
tyto zarizeni si pak pamatuji kdy a kolik energie odebiraly, v jakem
tarifu, nebo od jakeho dodavatele (uz se chystaji/delaji i
infrastruktury, kdyz treba elektricka rozvodni sit je neco jako trznice:
dodavatele nabizeji elektrinu za urcitou cenu a odberatel si muze
vybrat, od ktereho zrovna ted bude odebirat)
takze mesicni/rocni vyuctovani muze prijit treba od nekolika dodavatelu

:)

   Sam