Re: Impulsy z plynoměru

Ondra hwnews caha010 na gmail.com
Pátek Duben 7 15:07:51 CEST 2017

Tak to uz mam za sebou. Ta mila studentka, co na me byla nasazena, vubec nepochopila o co mi jde, nekolikrat mi zopakovala, ze co nemaj v ceniku nenabizi a neustale ze me pacila, proc chci mit dalkovy odecet plynu. Me vysvetleni, ze mi dlouhodobe mereni ma pomoci v budoucnu rozhodnout cim budu topit a jaky skutecny vykon kotle ci cerpadla budu potrebovat ji uvadela v mdloby a presvedcovala me, ze to nepotrebuji.
To oficialni cidlo za skoro 2kKc, obsahujici 2 jazyckove kontakty je teda ranec.

  ----- Original Message -----
  From: Pavel KREJCI
  To: HW-news
  Sent: Friday, April 07, 2017 10:28 AM
  Subject: Re: Impulsy z plynoměru

  tady http://www.mericidum.cz/snimace na to sli od lesa...

  U plynoměrů se rovněž používá výstup S0, ale oproti elektroměrům se vyskytuje mnohem méně často. Zjišťoval jsem proto u svého dodavatele plynu (Středočeká plynárenská / RWE) možnost jeho doplnění. K mému velkému překvapení mi distribuční společnost namontovala přídavný modul s impulzním výstupem zcela zdarma. V druhém případě již distributor tak vstřícný nebyl. Pro drobné kutily neměl pochopení.

  Tak treba by to plynarenska namontovala nebo aspon dodala.

  PK