STM32F (302) - bootloader, beh funkce z RAM

Pátek Duben 7 11:05:09 CEST 2017

Tak nejak, pamet s bootloaderem jsem zvykly zamykat aby se z programu
nedala prepsat vubec.
Jinak bych asi udelal uplne extra kompletni program mapovany do RAM,
pripojil ho jako binarni soubor k bootloaderu a v pripade potreby
soupnul do RAM a spustil (a dej se vule bozi...)