Re: Impulsy z plynoměru

iko iko.ikoon na gmail.com
Pátek Duben 7 10:18:57 CEST 2017

Zdravim
mam rovnaky plynomer. Skusim som hall 3144 arduino module
(http://www.mpja.com/images/31587-large.jpg), pohral som sa trimrom a
ide to. Zapina kusok pred nulou, vypina kusok pred jednotkou. Hall bol
otoceny vecsou plochou (nezrezanou) k plynomeru, vo vyreze pod poslednou
cislicou.

--
iko

Počítač bez Windows je ako kakao bez kečupu.