OT: Kamera do auta

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Duben 7 10:16:16 CEST 2017

Taky ji mám, ale ještě jsem se nedostal k montáži. Pokusný noční záznam v ruce spolujezdce dopadl velice dobře, přes den super. Navíc k ní je spousta příslušenství včetně prodloužení kabelu k čočce o 20cm, takže samotná kamera může být úplně schovaná a čočka vše bude zaznamenávat.
Díky své velikosti a váze je prý oblíbená i mezi modeláři. A každopádně jde pořád sehnat na eBay a vyjde na míň, než tady v eshopu.