Výběr vhodného frekvenčního měniče

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Duben 7 02:06:15 CEST 2017

Konkretne pri tych zvarackach nerozumiem naco mi je dobre vediet
zverejnovany zdanlivy prikon napr. 5.5kVA, ked zaroven uvedu, ze istenie
je 16A isticom, co je pre mna dolezite. Je mi jasne, ze kedze prud
nebude vyssi ako 16A, tak pri 230V nebude cinny prikon vyssi ako 3.68kW.
Ok, viem si z tychto dat vyratat ucinnik, ale naco mi je to dobre z
praktickeho hladiska? Vzdy uvadzaju aj zvaraci prud, co je podla mna
rozhodujuce. Aky vyznam ma pre mna ako uzivatela, ci je prikon 4.5kVA
alebo 5.5kVA, ked zvaraci prud je porovnatelny 150A, resp. 160A?

miro