Re: Impulsy z plynoměru

Lubor Otta butan na centrum.cz
Čtvrtek Duben 6 23:22:23 CEST 2017

Já ten plynoměr mám také, s náhodně vybraným jazýčkovým kontaktem jsem
nepochodil. Chce to použít citlivý kontakt a doplnit ho vhodným pólovým
nástavcem. Magnet je skutečně umístěn v kroužku s čísly nejničšího řádu.
Zkusil bych třeba jazýček KA-80
<https://www.gme.cz/jazyckovy-magneticky-senzor-ka-80> z GM. Určitě by
to sejmul magnetorezistivní snímač, k němu je ale potřeba složitější
elektronika.

    Lubor