Re: Výběr vhodného frekvenčního měniče

Lubor Otta butan na centrum.cz
Čtvrtek Duben 6 22:05:34 CEST 2017

Já si v létě koupil invertorovou klimatizaci, s příkonem 1500W a v bedně
je obrovská tlumivka na železe která tvoří pasivní PFC, tak by mně
zajímalo kdy je PFC povinné. Svářečky ho dnes mají jen některé, jsou
dražší, a výrobci se chválí že ty s PFC mohou běžet i z elektrocentrál,
a že méně vyhazují jističe.
Lubor