OT: Kamera do auta

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Čtvrtek Duben 6 20:00:09 CEST 2017

Zdravim pritomne.

Resim kuriozni pripad, ktery mi zvedl tlak,  kdyz uz je skoro ten patek.

Na emaily mi chodi behem tydne spam ohledne kamery, kamety, kterou
pouzivam 8 let.

Nechci zamerne z principu delat reklamu proto obrazek davam do prilohy,

Prvni kamera mela po 3 letech problem vubec nahravat i na novou SD.
Vyhodil jsem ji  a koupil stejny model.
5 let jsem jezdil stale s touto, nahrava ale...

V  minulou nedeli jsem byl ucastnikem mensi havarie kdo s koho . Auto
pojizdne, jel jsem pak dal s tim, ze zaznam s nehody ostatnim ucastnikum
poslu.
Jake bylo dnes me prekvapeni, kdyz je proveden zaznam na SD asi 1 km od
nehody - kamera nahrava v 15 minutovych blocich, pak konci a dalsi blok
zaznamu je jak uz stojim na bezpecnem miste davam vystrazne a jdu se
podivat na tu spoust.

Nejen, ze ted vypadam jak retard a ostatni si mohou myslet cokoliv, kdyz
ted budu tvrdit, ze zaznam nemam,  ale  co kdyby slo o sporny a vazny
pripad ?
Jednou za 5 let kdyz po tomto zmetku clovek chce zaznam a neni.
Proste 2 minuty asi formatoval nove misto pro zaznam, a pak se uracil
nahravat, karta je tam puvodni.
Des a hruza. Kdybych si vsadil loterii tak bych vyhral, to je proste
neuveritelne

Pozor na tento typ kamery.

A timto  bych rad uvital zkusenosti ostatnich, potreboval bych
doporucit  kameru v co nejlepsi kvalite. Mam pevnou montaz.
Videl jsem, ze se davaji do zrcatek a maji jeste napojeni na zadni
kameru to by bylo super, kdy by jesta nahravala i provoz za autem.
Jak to funguje ? Muzete mi dat tip na neco opravdu spolehliveho?
Hlavne co se tyka napojovani zaznamovych bloku bez jakychkoliv prodlev.
Cena neni dulezita.

Dekuji
LK