OT: Horlavost PS

Lubor Otta butan na centrum.cz
Středa Duben 5 21:45:44 CEST 2017

U nás v nedávno shořelo zateplení na místní dvoupatrové prodejně, asi po
úmyslném zapálení. Už je to opravené, ale teď už je vedle budovy zákaz
parkování, asi až to zase někdo zapálí :-(
Myslím že ta samozhášivost je relativní pojem, když je dost energie k
zážehu, případně se vytvoří komínový efekt pod vrstvou omítky tak asi
hoří i ty samozhášivé EPS.
Lubor