Re: Výběr vhodného frekvenčního měniče

Roman Vostřel vostrel na lit.cz
Středa Duben 5 09:22:46 CEST 2017

Mě se třeba osvědčily už dříve zminované FM LG z TME. Provozujeme jich
kolem 100ks, od 0,75kw do 7,5kw, nestaršímu bude k 10 letům a bez
poruchy. Většina jich jede 24h, řízení různých čerpadel, ventilátorů a
pod.  Jenom nepřežijí zkrat na kabelu k motoru při chodu, nebo když si
elektrikář splete svorky, ale to asi žádný FM.
Měnič stačí umístit do vhodně velkého rozvaděče, nebo mu doplnit malý
ventilátorek.  Vyjde to levněji, než měnič s krytím. Rozvaděče mají v
katalogu uvedené i ztrátové teplo, které umějí předat stěnama do prostoru.
Nejde umístit do stávajícího rozvaděče stroje?
Co tu nezaznělo a je důležité, na výstupu musí být použit kvalitní
stíněný 4 žilový kabel, jinak to strašně ruší vše okolo, hlavně pokud
tam je nějaké měření teplot a tak.