Výběr vhodného frekvenčního měniče

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Duben 4 16:24:11 CEST 2017

On Tue, 4 Apr 2017, Kručinský Ladislav wrote:

> [...]
> Měnič by měl splňovat požadavky:
> Roztočit zatížené míchadlo na otáčky max. odpovídající původním 50Hz (nepotřebujeme rychlejší).
> Možnost regulace otáček potenciometrem - nejlépe výnosným.
> Jednoduché programování - fakt nechceme nic řídit procesorem a nikam předávat informace. Prostě jenom potenciometrem nastavit právě vhodnou rychlost.
> Viděl jsem na internetu výrobky od ABB, SIEMENS, Seplast a nevím, zda mnou zadaná kritéria jsou dostačující.

Ja pouzil menic LG z TME protoze tehdy vychazel nejlevneji. Myslim ze
prakticky vsechny levne menice umi to co potrebujete -

- nastaveni vystupni frekvence potenciometrem (maji obvykle Uref vystup
                                                a Vin vstup)
- dgitalni vstupy pro urceni smeru otaceni a spusteni otaceni
- moznost nastaveni zrychleni nejakym jednoduchym programovanim
- moznost nastaveni zpomaleni pri dobehu
- nastaveni doby brzdeni po dobehu

Ty LG menice maji maly displej ktery se pouziva pri programovani
a pri provozu na nem sviti aktualni nastavena frekvence...