Re: C + displej hd44780 + vlastní znaky

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Duben 4 13:26:19 CEST 2017

>Nikdy jsem to nezkoušel, i když se na to chystám (nedělám moc zařízení která komunikují textově, tak nebyl důvod).
>Dle C standardu by mohl fungovat prefix u8"..." místo prostého "...". Musí podporovat kompilátor.
>
>Pokud správně chápu, pak je:
>
>=== character string literal
>bez prefixu
>
>=== wide string literal  (26 let stará novinka)
>
>Prefix 	 Corresponding Type
>none 	 unsigned char
>L  	the unsigned type corresponding to wchar_t
>u  	char16_t
>U  	char32_t

> [...]

To mate odkial?

char16_t a char32_t sa objavilo v C11 (to je, ak dobre pocitam, 6 rokov) -
ano urcite tomu predchadzali nejake TR ale to nie je norma len navrh. A
urcite tomu predchadzala nejaka iniciativna implementacia, ale to je este
menej normativne.

UTF-8 string literal pocujem prvykrat.

Ten MCHP prekladac co pouziva pan kolega neviem ci je vobec C99, nieto este
C11 alebo este nieco inovativnejsie.

wek