RE: Kondenzace vlhkosti v krabičce

Pondělí Duben 3 12:42:53 CEST 2017

Náš výrobce dává do elektronik malou membránu z Goretexu, kterou překryje asi 4mm dírku s plastovým labyrintem.
Pokud byste potřeboval, tak Vám jednu zkusím sloupnout.

Zdravím
Ladislav Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zapadlo
Sent: Monday, April 03, 2017 12:32 PM
To: HW-news
Subject: Re: Kondenzace vlhkosti v krabičce

Zdravím,

kdysi jsem četl heslo praktika: "nejlepší těsnění je díra".

A podle toho s podobnými věcmi pracuji - když jsem dělal krabičku pro elektroniku na ke kameře, tak jsem použil elektrikářskou krabici s těsněním. V nejnižším místě místě vyvrtal malou dírku (cca 3mm) přes kterou se vyrovnávají tlaky.  Je tak několik let a elektronika je v dobrém stavu, nic nekoroduje, voda se tam nedrží.

Navíc RPi bude mít nezanedbatelnou tepelnou ztrátu - změna teplot při odstavení a zapnutí vyvolá změnu tlaku a hrozí riziko nasávání vlhkého vzduchu z venku a následná vnitřní kondenzace. Pokud tam budete mít dírku, tak nic takového nehrozí.

Petr