Re: GME v Brně

per512 per512 na seznam.cz
Pondělí Duben 3 07:10:05 CEST 2017

   Hm,

   paní majitelka GME (Pražačka) uvažuje nějak divně.
   Totéž udělala před několika lety s ostravskou pobočkou - z lokality s
dobrou obslužností (zastávka tramvaje u prodejny, parkování pro
přespolní taktéž u vchodu) zamířili do centra (a už se tam 2x
stěhovali), kde je sice 100m od hlavního ostravského náměstí, ale
parkování pouze placené, od tramvaje, autobusu, trolejbusu relativně daleko.
   Je pravda, že cca 100m od současného sídla kdysi začínali, ale...
   Ženská, butiková logika...