Kompresor

Ivan.Kiss na novohrad.sk Ivan.Kiss na novohrad.sk
Neděle Duben 2 20:00:59 CEST 2017

Nuz, Cina urcite nie je na dodavky "pokud možno hned". :-)
Napriek tomu mam s Banggood dobre skusenosti. Dadanie vacsinou 14 dni,
niekedy tri-styri tyzdne, ale to vynimocne.
Niektore veci maju za viac penazi na sklade v EU a to slubuju dodat za 5-7dni.
napriklad toto
http://www.banggood.com/Air-Compressor-Pump-Pressure-Switch-Control-Valve-Gauges-Regulator-p-955750.html?rmmds=detail-bottom-viewalsoview

mam len jednu skusenost a trvalo to 7 dni
IK